“SAYA KAN TAK RETI JAGA ANAK..” -ANAK SAMBUT PERAYAAN HALLOWEEN, RITA RUDAINI DIKECAM NETIZEN?


Meriah nampak apabila pelakon cantik Rita Rudaini dalam laman Instagramnya berkongsi beberapa foto keluarga dan jiran tetanggannya menyiapkan persiapan untuk menyambut perayaan Halloween.





Rita sempat berkongsi pengalamannya menghias perayaan berkenaan dengan hiasan labu yang diukir wajah, bahkan dia turut menyediakan aktiviti ‘treat or treat’ untuk kanak-kanak di kawasan kejiranannya.



Ibu kepada dua anak ini turut menyatakan bahawa dia tidak kisah jika dikecam netizen kerana merayakan perayaan berkenaan.

“Kompom laa ada yang nak kecam sis..watevah. kita hidup bermasyarakat so xsalah pon nak kongsi meraikan perayaan apa pon asalkan masing2 tau niat… Kena terang awai2 satgi ada yang terpesong pemikiran dan buat onar di komen2 sis..”



Rata-rata bersetuju dengan pendapatnya dan meminta dia mengabaikan komen buruk terhadapnya.




Walau bagaimanapun paling mengejutkan apabila ada individu yang menggunakan akaun palsu menggunakan kata-kata kesat terhadapnya kerana membenarkan anaknya menyambut perayaan berkenaan.



Walau bagaimanapun Rita membalas kecaman berkenaan dengan menyatakan bahawa kesemua tindakan berdasarkan niat.






Sumber Instagram Rita Rudaini
Via Kisah Dunia


Sumber : http://www.manggahijau.com/hiburan/saya-kan-tak-reti-jaga-anak-anak-sambut-perayaan-halloween-rita-rudaini-dikecam-netizen/
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==